Košík je prázdny: 0,00 €
VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY
Projektu „rozhýb krídla“
(ďalej aj „VOP“)
–
Občianske združenie STAIRS
sídlo: Watsonova 7, 04001 Košice
IČO: 42242789
DIČ: 2023390754
zápis: Register občianskych združení MV SR, reg. č.: VVS/1-900/90-37769
(ďalej len „poskytovateľ“)
–
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto VOP sa vzťahujú na všetky právne vzťahy medzi poskytovateľom a žiakmi (resp. ich zákonnými zástupcami), ktoré sa týkajú a vznikajú v súvislosti s vykonávaním mentorského programu projektu Rozhýb krídla zameraného pre žiakov druhého stupňa základnej školy.
1.2. Rodič podaním záväznej prihlášky dieťaťa do projektu prehlasuje, že pred vyplnením prihlášky si tieto Všeobecné zmluvné podmienky prečítal, ich obsahu porozumel a súhlasí s nimi.
2. Definície základných pojmov
2.1. Projekt Rozhýb krídla (ďalej len “projekt”) je ročný mentorský online program pre žiakov druhého stupňa základných škôl, ktorého cieľom je prostredníctvom odborných mentorov pracovať so žiakom, motivovať ho, školiť, a prostredníctvom série cielených otázok ho nasmerovať k tomu, aby spoznal svoje silné stránky, záujmy, vedel efektívne tráviť svoj voľný čas a aby sa na základe týchto zistení vedel správne rozhodnúť pri výbere strednej školy a svojho budúceho povolania.
2.2. Supervízor je osoba určená poskytovateľom, ktorá vykonáva dohľad nad mentormi zapojenými do projektu, rieši konflikty a nedorozumenia v rámci projektu a pre žiakov zapojených do projektu je kontaktnou osobou z hľadiska dohľadu nad kvalitou mentoringu a ďalších organizačných otázok.
2.3. Mentor je osoba určená poskytovateľom, ktorá prostredníctvom súhrnu činnosí a vlastnej tovrivej činnosti, najmä prostredníctvom zadaní, vykonáva projekt s prideleným žiakom.
2.4. Žiak je žiakom druhého stupňa základnej školy, ktorý sa zapojil do projektu.
2.5. Rodič je zákonný zástupca žiaka zapojeného do mentorského programu.
3. Projekt
3.1. Projekt sa poskytuje v dvoch typoch mentorských programov, a to:
a) Základný mentorský program, v ktorom mentor žiakovi zadáva 90 zadaní počas roka, ktoré je žiak povinný vypracovať a odovzdať mentorovi vo vopred dohodnutom termíne. Každé žiakom odovzdané vypracovanie mentor písomne vyhodnotí s ohľadom na jeho kvalitu a dosiahnutie cieľa sledovaného konkrétnym zadaním., v akej žiak zadanie odovzdal. Okrem toho mentor poskytuje žiakovi konzultácie a primeranú pomoc pri vypracovaní úloh do školy alebo v rámci zapojenia do mimoškolských aktivít. Mentor dáva rodičovi každé dve mesiace spätnú väzbu o Tom, ako žiak napreduje.
b) Skrátený, upravený mentorský program, v ktorom sa mentor venuje žiakovi mimo hlavný mentorský progeam. Ide napríklad o trojmesačný zrýchlený program určený pre deviatak, kedy žiad dostane 30 uloh.
3.2. Mentor so študentom komunikuje zásadne elektronicky, predovšetkým e-mailom (………….@rozhybkridla.sk), v rámci chatu vytvoreného na webovom sídle poskytovateľa (www.rozhybkridla.sk), alebo iným vhodným a vopred dohodnutým spôsobom. Osobné stretnutia medzi žiakmi a mentormi nie sú v rámci projektu povolené.
3.3. Projekt trvá po dobu jedného školského roka, so začiatkom kedykoľvek počas príslušného kalendárneho roka.
3.4. Žiak môže projekt absolvovať aj opakovane, v priebehu viacerých školských rokov.
3.5. Projekt môže byť výnimočne ukončený aj predčasne, a to výlučne z nasledovných dôvodov:
a) existencia vážnych zdravotných a/alebo osobných dôvodov na strane žiaka
b) opakované alebo závažné porušenie pravidiel projektu zo strany žiaka alebo poskytovateľa
3.6. V prípade existencie dôvodov podľa bodu 3.6. zmluva zaniká doručením písomného oznámenia o odstúpení od projektu druhej zmluvnej strane.
3.7. Pri predčasnom ukončení projektu vzniká žiakovi právo na vrátenie alikvotnej časti zaplateného členského príspevku iba v prípade preukázania dôvodov podľa bodu 3.5. písm. a) VOP.
4. Podmienky zapojenia sa do projektu
4.1. Do projektu sa môžu zapojiť žiaci druhého stupňa základnej školy, a to vyplnením záväznej prihlášky (ďalej len “prihláška”) dostupnej prostredníctom webovej stránky poskytovateľa www.rozhybkridla.sk a zaplatením príslušného členského príspevku.
4.2. Prihlášku vypĺňa v mene žiaka rodič. V prihláške rodič vyznačí, o aký typ mentorského programu podľa bodu 3.1. VOP má záujem.
4.3. Po podaní prihlášky a zaplatení členského príspevku poskytovateľ pridelí žiakovi mentora a poskytne mu prihlasovacie údaje na prístup do členskej zóny a chatu na webovom sídle poskytovateľa.
5. Práva a povinnosti zmluvných strán
5.1. Práva a povinnosti žiaka:
- žiak je povinný komunikovať s mentorom pravidelne podľa potreby, najmenej však raz do týždňa s výnimkou školských prázdnin, sviatkov a dní pracovného pokoja
- v prípade ak má mentor žiakovi pomáhať pri vypracovaní školskej úlohy, je žiak povinný o nej mentora informovať s primeraným časovým predstihom pred termínom jej odovzdania
- žiak má v prípade vážneho dôvodu právo požiadať poskytovateľa o výmenu prideleného mentora; o výmene mentora je poskytovateľ povinný rozhodnúť bezodkladne.
- žiak je povinný informovať mentora o akejkoľvek zmene svojej e-mailovej adresy uvedenej v prihláške
- zachovávať mlčanlivosť a zdržať sa šírenia akýchkoľvek materiálov, ktoré mu budú poskytnuté v rámci účasti na projekte
5.2. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby:
- bol žiakovi pridelený mentor a prihlasovacie údaje v súlade s bodom 4.3. VOP
- mentor pravidelne komunikoval so žiakom, zadával mu zadania, kontroloval a hodnotil vypracovania odovzdaných zadaní;
- pridelený mentor komunikoval so žiakom aktívne, individuálne, milo, prívetivo, motivačne a slušne;
- mentor vypracoval spätnú väzbu o práci žiaka, a to podľa potreby, avšak minimálne raz za dva mesiace a túto zaslal aj rodičovi žiaka a supervízorovi.
6. Členský poplatok a platobné podmienky
6.1. Účasť žiaka na mentorskom programe vzniká momentom úplného zaplatenia členského poplatku vo výške určenej aktuálnym cenníkom, ktorý je zverejnený na webovom sídle poskytovateľa.
6.2. Úhradu členského poplatku je možné vykonať výlučne formou bezhotovostnej platby z platobnej karty alebo inými platobnými metódami prostredníctvom platobného systému (platobnej brány) implementovanej na webovom sídle poskytovateľa.
6.3. Platby súvisiace s účasťou na projekte sú spracovávané poskytovateľom platobného systému, ktorým je poskytovateľ platobných služieb – obchodná spoločnosť Comgate, a.s., so sídlom: Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267, IČ: 279 24 505.
6.4. Osobné údaje v rozsahu platobných údajov (napr. číslo platobnej karty, dátum exspirácie karty, CVV kód a ďalšie údaje potrebné pre uskutočnenie transakcie) sú spracúvané priamo poskytovateľom platobnej brány a v súlade s jeho podmienkami upravujúcimi spôsob spracovania platobných údajov a ochranu osobných údajov, ktoré sú dostupné na webovom sídle poskytovateľa platobnej brány (https://www.comgate.sk/kontakt). Poskytovateľ k týmto osobným údajom nemá prístup.
6.5. Členský poplatok sa považuje za uhradený momentom pripísania finančných prostriedkov na účet poskytovateľa.
7. Záverečné ustanovenia
7.1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 24.02.2025.
7.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek vykonať zmeny týchto VOP, a to tak, že aktualizované VOP sprístupní na svojom webovom sídle (www.rozhybkridla.sk) a o zmenách informuje všetkých žiakov prostredníctvom e-mailu zaslaného na e-mailovú adresu uvedenú v prihláške.
7.3. Právne vzťahy medzi zmluvnými stranami sa v rozsahu, v ktorom nie sú upravené týmito VOP, spravujú príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
7.4. Prípadné spory medzi zmluvnými stranami z týchto VOP budú rozhodovať súdy v Slovenskej republike.
7.5. Informácie o spracovaní a ochrane osobných údajov sú uvedené v osobitnej sekcii “Ochrana osobných údajov” na webovom sídle poskytovateľa.
V Košiciach, dňa 24.02.2025